Zapraszmy do zapoznania się z naszymi najnowszymi produktami
1 449,00 zł
1 349,00 zł
3 390,00 zł
799,00 zł
869,00 zł
1 499,00 zł
1 949,00 zł
1 399,00 zł
1 649,00 zł
499,00 zł
1 799,00 zł
1 500,00 zł
870,00 zł
3 900,00 zł
3 900,00 zł
990,00 zł
890,00 zł
269,00 zł
1 990,00 zł
1 899,00 zł
1. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM
Z Administratorem można się skontaktować poprzez e-mail: biuro@strychoweskarby.pl, telefonicznie pod numerem: +48 505 741 255 lub pisemnie na adres siedziby TERSALE Łukasz Terlecki.
2. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
2.1. W celu zapewnienia integralności i poufności danych Administrator wdrożył procedury umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania z zakresu sprzedaży i wysyłki zakupionego towaru. Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia, że wszystkie operacje na danych osobowych są rejestrowane i dokonywane tylko przez osoby uprawnione.
2.2. Administrator podejmuje ponadto wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
2.3. Administrator prowadzi na bieżąco analizę ryzyka i monitoruje adekwatność stosowanych zabezpieczeń danych do identyfikowanych zagrożeń. W razie konieczności Administrator wdraża dodatkowe środki służące zwiększeniu bezpieczeństwa danych.
3. CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA SERWIS INTERNETOWY STRYCHOWESKARBY.PL
3.1. Dane osobowe wszystkich osób korzystających z serwisów internetowych Administratora (serwisu strychoweskarby.pl), gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii, przetwarzane są:
3.1.1. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania użytkownikom treści gromadzonych w serwisie – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
3.1.2. w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
3.1.3. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw;
3.1.4. w celach marketingowych Administratora oraz innych podmiotów – zasady przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych zostały opisane w sekcji „Marketing” poniżej.
3.2. Aktywność użytkownika w serwisie internetowym Administratora, w tym jego dane osobowe, są rejestrowane w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza je również w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem, a także w celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3.3. Sesja, którą przeglądarka internetowa użytkownika nawiązuje z serwerami Administratora od momentu zalogowania do wylogowania z serwisu internetowego chroniona jest przy pomocy protokołu SSL. Oznacza to, że wszelkie dane, w tym dane osobowe, przesyłane są przy wykorzystaniu zabezpieczeń kryptograficznych (szyfrowanie).
MARKETING
4.1. Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników w celu realizowania działań marketingowych, które mogą polegać na:
4.1.1. wyświetlaniu użytkownikowi treści marketingowych, które nie są dostosowane do jego preferencji (reklama kontekstowa);
4.1.2. wyświetlaniu użytkownikowi treści marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom (reklama behawioralna);
4.1.3. prowadzenie innego rodzaju działań związanych z marketingiem bezpośrednim towarów i usług (przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz działania telemarketingowe).
4.2. W celu realizowania działań marketingowych Administrator w niektórych przypadkach może wykorzystywać profilowanie. Oznacza to, że dzięki automatycznemu przetwarzaniu danych Administrator dokonuje oceny wybranych czynników dotyczących osób fizycznych w celu analizy ich zachowania lub stworzenia prognozy na przyszłość. Podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).